مرد چه کسی هست. رضوانی

مرد

ایا به واژه مردی رسیده ای؟

من مرد را با تمام وجود خود

در عالمی که دران پا نهاده ام/ حس نمیکنم

جز در پدر

که تمام.... معنیش کنم

مردی به ارایش صورت نیست

به مردانگی بود

مردی گمانم ز وجودمان برفت

مردی که واژه وصفش هزار بود

رخصت بده//

مرد

که بگویم وصف حال تو

وقتی که دختران شوند بازی چه ات

ای مرد

غیرت مردانه ات کجاست؟

ناموس مردم ومردانگی کجاست؟

ای مرد بگذار وصف مملکت کنم

وقتی که غیرت مردان به خواب رفت

چادر کنار رفت

پیراهنی به تن کنند

وقتی که غیرت مردی به خواب رفت

زنها عروسک بازارمان شدن

ای مرد

که چون زن به خود رسیده ای

ایا حکایت مردی ز یاد توست؟

گر روزکی ببینم در این جهان

یک مرد

من میکنم تمام وجودم را فدای او....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 دی 1393برچسب:, | 11:56 | نویسنده : رضوانی |